Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Sice nejsem bloger, jenom čtenář, ale vždycky mě zaujmou "nářky" blogerů nad nespravedlivosti systému. :-) Problém je karma, protože každý o ni usiluje a tomu přizpůsobuje své psaní a témata.

Pak se tu tvoří celebrity, které dostanou vysokou karmu za jakoukoliv úroveň blogu.

Já osobně si raději přečtu kratší blog, protože tomu nechci věnovat spoustu času. Na téma, co mě zrovna zaujme (třeba něco kontroverzního) a hodně záleží na názvu. Neřeším původ, politickou orientaci a názory autora. Když není diskuze, není karma.

Spíš vidím problém v tom, že po počátečním zájmu o blogy se to tu stalo moc komorní, takové "blogeři sobě".

9 0
možnosti
RE

Dobrý nebo nějak zajímavý blog se prosadí vždycky. Taky jsem se zezačátku trápil, že "i kdybych se rozkrájel, tak nic!!" Od toho máme vědecky nespecifikovatelný výraz "koule" Buď je to má nebo ne.

2 0
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik