Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BG

Taky mi připomínáte dost zapáleného aktivistu, který chce ostatním říct, že by se homosexuálové neměli už o nic snažit, a to, co mají dnes, jim bohatě stačí. Kdybyste se zabýval mnohem palčivějšími problémy, třeba aby se přestalo krást...

1 4
možnosti
LB

Nechci, abyste si dle mého příspěvku myslel, že jsem proti vám nějak zaujatý. Konec konců - můj názor na otázky kolem sexuální orientace, to je na mnohem delší diskuzi. Předesílám - jednoznačně se mi líbí holky :-). A po přečtení vašeho příspěvku jsem si jen tak cvičně tipnul, jak jste na tom vy. Logiku v tom nehledejte, nechal jsem zapracovat jenom emoce. Pak jsem trochu potrápil strejdu Googla. Asi nemusím dodávat, jak to dopadlo. Ještě jednou zdůrazňuji - nehledejte v tom nic osobního. Jen musím smutně podotknout, že jako heterosexuál si začínám pomalu, ale jistě připadat jako vymírající druh ...

2 0
možnosti
Foto

Karma R^R^ Diky za clanek.

3 1
možnosti
Foto

Jo, a psal mi můj kamarád gay z Portugalska, že už v Nizozemí zplodil vlastnospermě jako dárce a sponzor dvě děti. 5 a 3 roky. To za mých mladých let nebylo.

0 0
možnosti
VK

Za vás gayové neměli děti?

1 0
možnosti
EH

Nemělo Hate Free končit?

Chvojka má zjevně rozum a je to snad první ministr, který není agentem neziskovek a neplete si lidská práva s nekritickým nadbíháním menšinám.

9 0
možnosti
MV

tohle bude mit uspech! a ted neco o spikleneckych teorii k 11. zari... nechapu, jak jste mohl vynechat tak dulezite datum

7 4
možnosti
PB

P13e49t82r 59B25u84r14i59a43n

11. 9. 2017 12:00

Je zarážející, že ti kteří nemají jiným co říct ponejvíce zaplňují diskuze pod články, kterým nerozumí.

3 1
možnosti
MM

Zapojil jste do pozitivní akce "Světluška"? Rád bych si od vás něco koupil!

1 4
možnosti
Foto

To je poněkud nevkusné, pane Mudro.

0 0
možnosti
JF

To, že člověk vidí, že je něco špatně, neznamená že nemá z něčeho radost a vede ubohý život. Ubozí jste vy, kteří ve své omezenosti, podléhají manipulaci "být pozitivní", tedy nekritický, nemyslící, jdoucí s davem.

6 1
možnosti
VF

Asi se stávám vztahovačnou. Nepochopila jsem Vás.

0 0
možnosti
KB

Dal jsem vám karmu.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS