Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... tak jistě - dnešní propaganda - doporučuji prášek, případně ledovou voduRv;-D Kolik podobně nevědoucích a hloupých názorů, kolik vylhaných či naprosto lživých, nesmyslných, nebo jen polopravdivých výkladů si zde dnes ještě přečteme? Tedy od všech těch pomatených a prodejných socanů, komoušů a patriotů bůhví odkud? A těmto lidem ještě někdo něco věří? Takovým nemůžete věřit ani pozdrav. Tedy máte-li všech pět pohromadě, samozřejmě.Rv:-(

22 1
možnosti
VK

Pane Mikulášku, dnes mám po vašich dvou blozích dost indicií k tomu, abych mohl prohlásit, že vám s největší pravděpodobností houklo. To jinak není možné, abyste psal takové bludy.

22 0
možnosti

Já si to myslím už dávno....

12 0
možnosti
JL

Kdybyste se tím zabýval vážně, věděl byste, že všichni , kromě Rusů, nebo chcete-li

sovětů, byly pouze do počtu. Stejně tak jako my v případě potlačení polské solidarity.

Nepište osloviny, je to nedůstojné.

18 0
možnosti
DV

D54a13v46i37d 42V66l66k

21. 8. 2017 16:59

Já se zařekl, že ty Vaše blogy číst nebudu. Téhle hlouposti jsem ale bohužel neodolal. Pane Mikulášku Váš pradědek možná za protektorátu hajloval a váš dědek a táta možná byli ve straně, přesto to neznamená, že jste nutně kolaborant, ani komunista a ani zlý člověk. I když...................... psal by dobrý člověk takovéhle hlouposti???

21 0
možnosti

Nemluví se o tom, že na invazi 1968 se podíleli všichni spojenci mimo Rumunska.

3 0
možnosti
VV

Nojo pane Mikulasku, na pozvani t.zv."spojeneckych vojsk" se podileli i vasi krajani. Co vy na to?

13 0
možnosti
SB

Že zrovna vám někdy dám plus, to jsem si nemyslel, ale dnes ho ode mne máte.

Hodnotím příspěvek od příspěvku, nikoli podle osoby autora. Rád vás nemám a mít nebudu, ale tento váš příspěvek je trefný a výstižný, a tak výjimečně mé plus dostává.

0 1
možnosti
VS

Braňte na východě mocné to dubisko a pevně se k němu přichylte, bratře Slovane!

11 0
možnosti
Foto

i kdyby se tenkrát Walter Ulbricht zbláznil a Brežněv nechtěl, tak by k okupaci nedošlo.

O VŠEM rozhodoval pouze a jenom Kreml.

23 0
možnosti
VS

Teď jsem tady četl jeden blog od přítele Ruska, že chudák Brežněv vlastně za nic nemohl a co taky prý mohl dělat, když ho satelity přinutily.

15 0
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik