Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Hyenizmus ? To je jen chování podle standardů, které sam velký Zeman nastavil.

22 7
možnosti
Foto

Jen srovnávat nemoc Zemana s nemocí Roosevelta stačí na ukončení čtení dalších blábolů.

20 5
možnosti
LV

Za prvé mám neodbytný dojem, že tenhle text už jsem někde četl.

Za druhé - když si čtu texty podepsané jménem Adam Mikulášek, podle stylizace, slovníku, ale i četnosti a druhu pravopisných chyb, usuzuji, že pod tímto pseudonymem píše více autorů.

A za třetí - Nevím, jak je na tom Miloš Zeman s ovládáním konečnéch fází metabolizmu, ale že není důstojným reprezentantm své země a jejích občanů (tedy i mne), tím jsem si jist.

Jeho vyjadřování směrem k předsedovi vlády z poslední doby je toho důkazem. Chová se jako hulvát, proto se nemůže divit, že se někdo chová vůči němu stejně. PS - A pokud lékař s pověstí Dr. Pirka usuzuje z jeho (MZ) vizáže, že není v pořádku, potom by bylo vhodné brát slova lékaře vážně.

26 5
možnosti
Foto

Antizemanovský hyenismus byl směle zařadil mezi pojmy jako je cikánská urbanistika, saharská agronomie a jezdecké umění Aztéků...

30 2
možnosti
VK

Co je dovoleno Bohovi, není dovoleno volovi? Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá? Kdo jinému jámu bagr, sám do ní sám? Kdo s čím zachází, tím také schází? On do mne kamanem, já do něho chlebem? Copak to nevidíte?8-o

10 3
možnosti
Foto

no, srovnávat F. D. Roosevelta s panem Zemanem, to také překračuje všechny meze

23 3
možnosti
Foto

Proč?

Zatím je na tom Miloš Zeman po zdravotní stránce lépe než F.D. Roosevelt.

2 4
možnosti
VK

No to bych nečekal. Šiřitel sputnikové pravdy a zde, souhlasíce s blogem?;-D

9 7
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik