Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dětem je to jedno.A mně jako rodiči taky.Nejstarší dceři je 19 let a dodnes nevím,jestli její učitelky byly vdané a co dělaly ve svém volném čase.Vlastně jo- jeden její profesor dělal moderátora v rádiu a jiný o přestávkách kouřil,děti ho viděly z okna.Ve škole mě zajímá,co berou,nic jiného.

2 0
možnosti
Foto

;-Dtrochu napitej učitel, veselej učitel...noa když ráno zapomene na test? milovanej učitel;-D.... trochu milovaná a pomilovaná učitelka, učitelka v úsměvu a pohodě učitelka..

dnes jsem se dozvědla, že jsem - měla bych být téměř nadčlověk... a taky na mne dýchla doba filmů pro pamětníky, kdy bylo záhodno, aby byli spíše učitelé svobodní, skrývaný milenec - milenka - byl pak pohledy úkosnými sledován...achjo... otče Školastiku...Hrátky s Mikuláškem

.

2 0
možnosti
Foto

Prosím vás, za sebe radši v soukromí trochu veselejší pí učitelku, která v práci ví, co dělá a dělá to dobře, než nepoužitelnou, avšak mravnou. Nemůžeme mít všechno a mluvit lidem do toho, s kým zletilým souloží, to už je vážně přehnané.

7 0
možnosti

Nevím proč jsem si vzpomněl na pana učitele Nožičku. Také bych měl strach o vývoj jím učených dětí. ;-D To je samosebou nadsázka, učitel může být dobrý, pokud do hodin netahá svoje demagogie. Ale měl bych strach kvůli případným dětem autora, které by vychovával v duchu svých blogových myšlenkových pochodů.

6 2
možnosti
Foto

škola učí, vychovává rodina.

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak, jen je mi záhadou, proč to čím dál tím víc lidí nechápe. Škola a učitelé jsou tu od toho, aby vzdělávali. Hudební, výtvarné a jiné výchovy nechť si škola strčí za klobouk. Kdo potřebuje děti převychovat, nechť je pošle do nějakého státního zařízení na převýchovu. My ostatní posíláme děti do školy kvůli vzdělání. Děti si vychovám, vzdělávat je na úroveň střední školy nemůžu, protože na to nemám časovou kapacitu. To ani nemluvím o tom, že příklady táhnou, takže děti budou jako rodiče, protože to tak vidí doma. To funguje úplně samo, netřeba k tomu zvláštní úsilí rodičů nebo učitelů.

1 0
možnosti

Proč mám pořád pocit,že Vaše blogy píše nějaký zatrpklý a impotentní stařec nad hrobem,kterého drří nad vodou jen nadávání na všechny a na všechno...Učitelé jsou prostě jenom lidé a za výchovu dětí jsou zodpovědni především rodiče,ti by jim měli jít dobrým příkladem a starat se o jejich vývoj.V dalším blogu by jste tedy mohl začít kritizovat rodiče,spousta z nich má do ideálu daleko...

10 1
možnosti
Foto

Mám za to, že pokud někdo skutečně ohrožuje zdravý duševní vývoj dítěte, tak jsou to primárně rodiče. Někteří, samozřejmě. Tudíž vás v zájmu možného ohrožení normálního vývoje nově vzniklého života prosím, abyste vždy používal ochranu.:-/

18 2
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik