Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

já třeba považuju za hyenismus i Váš nadpis... a je mi zcela krajc vajc, jestli to má být jako ukázkou někoho jiného a vy se tím nadpisem prezentujete jako typ relativně znalého bulvárního žurnalisty, který na to ,,jako,, poukazuje,, ... tím nadpisem. Vám jde pochopitelně především o Vaše viditelné já , nikoliv zlatem dlážděnou cestou o cosi soucitu s dotyčnou aktuálně řešenou figurou.

2 2
možnosti
DK

To je totalni blbost, co jsem napsala...zrejme jste citila nutkani se do autora jako vzdycky nejak navezt, a tak jste tak proste ucinila. Kdyby se clanek netykal Zemana a zaroven ho nenapsal tento autor (jinak by byl ale identicky), tak tuto svou zcestnou argumentaci vubec nepouzijete...holt, kdo chce psa bit...

0 0
možnosti
PJ

P60e86t77r 63J88í27l36e45k

13. 11. 2017 7:54

já mám od počátku pocit, že tato záležitost byla naaranžována tak, aby v konečném důsledku posloužila Zemanovi.

1 2
možnosti
Foto

Já si myslím, že v konečném důsledku Zemanovi poslouží. Ale že to nebyl ten záměr.

0 0
možnosti
ON

O77n34d65ř74e33j 80N49ý26č

12. 11. 2017 22:18

Je horší Hitler nebo rakovina?

1 0
možnosti
AR

Na tuto otázku "nevidomý" autor asi neodpoví, protože není schopen ji přečíst!!

0 3
možnosti
MS

Nepodložené, ale ani podložené zprávy o něčí rakovině jsou hyenismus.

Druhá věc je, že v poslední době Zeman zřetelně schází. Jedna zdravotnice se zkušeností se starými pacienty odhaduje, že výkonu dalšího mandátu už nejspíš nebude schopen a proto by neměl kandidovat. Diagnozy na dálku ale nedělá.

5 1
možnosti
Foto

Každý ať kandiduje, jak se cítí. A pokud by měla být předčasná volba prezidenta, tak náklady okolo jedné miliardy jsou jedno promile celkových nákladů na fotovoltaiku.

0 0
možnosti
Foto

Jelikož pravděpodobnost úmrtí v důsledku rakoviny a jejích komplikací je poměrně vysoká a vlastně stále stoupá, vsadil ten práskač na poměrně jistou kartu.

Je docela dobře možné, že jednou si tuhle "jistotu" zakusí sám. Může to být zítra, pozítří nebo třeba za deset let. Jsem zvědavá, kam bude tou dobou kandidovat.

7 0
možnosti
JB

J97i20r57i 12B20o49r

13. 11. 2017 9:45

Prásknout se dá něco o čem vím.Tak myslíte že měl pravdu?

0 1
možnosti
PK

Hlavním cílem bylo sebrat MZ hlasy a to se povedlo, jak se to událo? No vítejte v Čechách..;-€

1 0
možnosti
VS

Je to nepěkné, rozšiřovat o někom nepotvrzené, případné lživé informace, že?

Ale co když ten dotyčný prohlásí, že si je naprosto jist, že četl lékařskou zprávu a informace o Zemanově nemoci tam byla vlevo dole?

6 1
možnosti
VV

přej a bude ti přáno

1 0
možnosti
PV

P61a16v25e90l 92V37é66b54r

12. 11. 2017 20:45

To jako touto informací mu tu nemoc způsobí? A co takhle možnost, že se mu dostalo špatné informace?

Tedy, já ty radní od nás, z Brna, moc nemusím, ale tohle se dá popsat slovy "Mnoho povyku pro nic".

2 6
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik