Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J85a36n 25H86i39n69k

8. 11. 2017 22:55

Díky, dobrý článek. Jak je to snadné, když Stvořitel udělá nějakou chybu, místo abychom ho pokárali, tak ji prostě rozsudkem napravíme.

4 1
možnosti
EK

Ať si každý píše do rubriky pohlaví co chce. Třeba marťan. Když na to nebude chtít dotaci a záchodky z veřejného rozpočtu, tak je mi to jedno.

5 0
možnosti
OJ

Tak vzhledem k tomu, že už existuje definovaných 70 (sic!) pohlaví, těším se na tu zákonodárnou smršť a na to, jak budou rozplétat různé z toho plynoucí právní důsledky po tom, co se jich pár podaří do zákonů prosadit... :-P

2 0
možnosti
JK

Tak jsem "zagůgloval/ a nikde jsem na 70 definovaných pohlaví člověka nenarazil. Zdroj by nebyl ?

1 1
možnosti
HD

Výborný článek!

7 3
možnosti
MT

No, ja si pockam az na to čtvrte pohlaví. Určite uz čiha za rohem...

2 0
možnosti
Foto

... vy, jako bisexuál, jak jste se o tu velmi ochotně s námi poděli, byste něco podobného měl spíše uvítat, ne? Třetí pohlaví - nebo obojí pohlaví, něco jako hermafrodit, třeba. Není to nakonec "fuck"; mně osobně postačí, když mi podobní 2x denně nebudou vnucovat své pokřivené názory na svět. A navíc, tuším jednou za rok se tu koná nějakej průvod podobně postižených (prague pride, či co), což vy vždy komentujete jako nepřípustné, urážlivé, neomarxistické a jen bůhví jaké; nepřipadáte si Adame tak trochu jako pokrytec? A navíc i jako brouk Pytlík, co všechno zná a úplně všemu rozumí?;-DRv

6 16
možnosti

asi byste si měl doplnit znalosti - bisexualita nemá nic spolenčého s tím, k jakému pohlaví (jednomu ze dvou existujících) se kdo hlásí

9 0
možnosti
JV

J90i22r47i 98V44r20a53b14e13c

8. 11. 2017 17:20

Já nechápu jak tělesně postižený člověk jako pan Mikulášek má v sobě tolik nenávisti k jiným postiženým . V Německu se jedná immerhin o 80000 lidí.

RvRvRv

8 12
možnosti
ZH

R^Docela by mě zajímalo, odkuď máte to číslo? Zdá se mi dost vysoké.

0 0
možnosti
ZH

Božínku, soudy jsou tu od toho , aby rozhodovali. Co autor neviděl na vlastní oči, to prostě neexistuje, tudíž je “bezbřehý úpadek” mluvit o něčem co on neviděl, nebo dokonce rozhodovat. Dřive bylo lidskou přirozeností vyhánět postižené za hradby města na žebrotu. Nechcete se k tomu vrátit?:-/

4 11
možnosti

jenže soud má rozhodovat ve sporech - nikoli nařizovat nové zákony a předpisy

5 1
možnosti
JB

J80a96n 30B93u14r51d32a

8. 11. 2017 16:48

BVerfG potřebuje přes 60 dlouhých odstavců, Mikulášek si vystačí s jedním krátkým. S argumenty soudu se vypořádávat nehodlá, případ nezná, vždyť přece stačí, jak to člověk cítí.

12 6
možnosti
KB

Méně může někdy být více.

5 1
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik