Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moje teta dělala celé roky zástupkyni ředitelky zvláštní školy v menším městě. Většinu dětí tvořili Romové. A za hlubokého socialismu si dovolila pronést větu, "je vědecky prokázáno, že Romové mají snížený inteligenční kvocient" .Zároveň kritizovala i postoje některých romských matek k docházce, kdy se jim nechtělo vstávat a proto raději neposílaly děti do školy. Později jsem si přečetla sociologickou studii, zahrnující obyčeje, návky, výchovu i IQ Romů a ta to potvrzovala. Samozřejmě ne všichni jsou hloupí, jsou mezi nimi i nadaní a talentovaní. I Pákistánci, k nimž mají asi nejblíž, mají své vědce, jaderné fyziky, literáty atp. Ale o tom se nesmí hovořit, protože je to nekorektní, jakýkoli vědec, jenž přijde se statistikami výsledků měření u dětí určitých ras, či etnik, např. v USA a tyto nejsou příznivé vůči Hispáncům a Afroameričanům, je tam vždy postaven na pranýř, protože je to nekorektní. A nikdo z vědců se s ním už do smrti nechce bavit.

0 0
možnosti

Pane Polický,

můj příspěvek zde vydrží pár minut, možná jenom vteřin

a pak bude smazán.

Ale napsat Vám to musím.

... JSTE VůL !!!

8 3
možnosti
Foto

stihnul jsem vás oplusovat

1 0
možnosti
Foto

Tykám jen tobě a ostatním fašíkům.

A pozor ať si nerozbiješ myš, až budeš klikat na mínus.

4 1
možnosti

Jedná se o dvě věci a Vy zmiňujete jenom jednu a ještě tu méně důležitou. Zanedbání výchovy samozřejmě má vliv, ale rozhodující je, že mají o deset až dvacet bodů nižšší IQ a mentální postižení v mnoha případech kvůli incestním sňatkům v generacích předků. A s tím žádná inkluze, povinné školky ani jiné opatření nic zásadního nezmůžou. Trochu to vylepší, ale za cenu zničené vzdělání generací českých dětí. A naše budoucnost nezávisí na výsledcích těch nejhorších ale těch nejlepších - elity. A inkluze výsledky elit v globálním srovnání zhoršuje.

32 0
možnosti
Foto

to jste objevil Ameriku;-D

2 5
možnosti
Foto

dávají vám minusy, ale je fakt, že tohle bylo jasné od samého začátku. Další nesmysl v rámci romské otázky.

0 0
možnosti
Foto

To jsme pochopili všichni, co za tím vězí. Žádná asistenka, obzvlášť když ve většině případech nemá patřičné vzdělání, neposune dítě dále. Je tam více méně jako dozorce, její povinností je udržet dítě v lavici a zábránit rušení ostatních, což se nedaří a ostatní žáci jsou tímto ovlivněni a pozornost od učiva je odpoutávána.

Zachránit to může jen rozumný ministr, který má koule a nebude se bát šáhnout do tohoto vosího hnízda.

Základní myšlenka, tedy začlenit romské děti do vzdělávání se nepovedla, tak proč ještě dále snižovat úroveň výuky těch, kteří se vzdělávat chtějí a učivo zvládají bez cizí pomoci a naopak stresovovat ty, kteří mají nějaký hendykept a mnohem lépe se připraví v pomocných školách a později jsou schopny zvládat běžný život bez omezení.R^

40 0
možnosti
Foto

J18a39n94a 15M82a13j42o78v59á

5. 11. 2017 15:09

Asistentka je "teta", která s dítětem pracuje. Tu roli jste špatně pochopila. Nepovažuji tento postup za dobrý, ale není to tak, jak tvrdíte.

2 6
možnosti

Jasná karma! Důsledkem tohoto experimentu bude, mmj., i dále rostoucí napětí mezi etniky. Tak jako každá pozitivní diskriminace. No ale ono to bude za chvíli jedno, až se stane z minority majorita. Na to by se měli politici soustředit, jak motivovat romy, nemít kupu harantů, jako výdělečný job. To nedokázal za 30/let nikdo, s tímhle pohnout..

28 0
možnosti
Foto

Karma. On ten úmysl čouhá z celé té inkluze jako sláma z bot.

34 0
možnosti

R^

Souhlas.

Když si neumí poradit s docela malým procentem problematických, tak znepříjemní život většině, která inklinuje k dodržování pravidel.

A vidím paralelu s EET a nesmyslně nastaveným protikuřáckým zákonem.

Nejen. To jsou jen pro všechny viditelné (a snad pochopitelné) příklady.

A pak jsou slyšet názory těch různých politologů, kteří kvůli své odbornosti nejsou schopni pochopit, že nás prostě jen hodně "ti nahoře" s..., jo vlastně otravují.

16 0
možnosti
Foto

Píšete Dříve se postižení žáci integrovali do běžných škol na základě schopností a všestranné dohody.

Zdroj: https://adammikulasek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=632247

Ne přesně tak to nebylo, alespoň ne všude. Na mnoha místech to bylo tak, že se prostě školy zbavovaly dětí se kterými bylo více práce a nemám na mysli jen děti nějak zaostalé, ale stačilo aby dítě bylo plačtivější a ustrašené a mohlo skončit ve zvláštní škole. nebo stačilo, že si nějak učitelka zasedla, dítě bylo hůře zvladatelné.....některé školy s takovými dětmi normálně pracovaly a některé je prostě nechaly přeřadit do zvláštní školy. Nebylo to o všestranné dohodě, ale především mimo větší města (kde je výběr z více škol)to prostě záviselo u problémovějších dětí téměř výhradně na přístupu konkrétní školy.

0 46
možnosti
Foto

To si, pane Polický vymýšlíte. Pro to nemáte absolutně žádné podklady. Jsou to jen Vaše domněnky, které zde propagandisticky trousíte.

25 1
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik