Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

nebylo by, Adame /pokud jste opravdu autorem techto manifestu/, lepsi se venovat pisemne tomu, co o sobe tvrdite ve Vasem profilu?: prosazovat tematiku zdravotne postizenych a dlouhodobe nemocnych?

2 1
možnosti

tak kterej z vás ten blog napsal, co?

Jandák, Koskuba, Tejc, Benešová, Huml, Nytrová, Zimola, Rykala .....

0 0
možnosti
JL

Mně se líbí, že by pan Mikulášek v Euru odmítl sociální dávky. Tomu říkám pravý a nefalšovaný vlastenec.;-D Zdochni, čorte zdochni, jen mi dej moje koruny.;-D

4 1
možnosti
MD

Dost nechutny prispevek.

3 4
možnosti
ON

O51n14d72ř12e22j 49N49ý39č

11. 10. 2017 11:02

Stačí se podívat jak euro ublížilo Slovensku a jak se ho ted chtějí zbavit že. ;-D

7 1
možnosti
KB

Euro Slovensku neublížilo, ale ani výrazně nepomohlo. Když už ho mají, tak samozřejmě není důvod se ho složitě zbavovat.

Pokud ale dosud euro nemáme, tak není jediný ekonomický důvod ho zavést. Přijetí eura je dnes pouze politický důvod, ukázat že s "partou" držíme basu.

2 0
možnosti
LP

Jen houšť, ať všichni říkají, co si skutečně myslí a chtějí. Teď říkají, že euro ne a po volbách zase otočí, že euro ano. A budou tvrdit, že jim k tomu dali voliči mandát.

0 0
možnosti
Foto

J70i54ř94í 34T74o67m27á27š

11. 10. 2017 10:12

Já to vidím tak, že Sobotka už rezignoval na politickou kariéru v ČR a umetá si cestičku do Brusele. Jinak mi jeho chování nedává smysl.

12 1
možnosti
VK

Tak nejenom vynikající hudebník, ale i ekonom. Takových je v ČSSD třeba;-D

6 0
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik