Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J29a25n 66B53u22r69d20a

23. 8. 2017 19:50

Ach, vy právníku.

1 4
možnosti
TH

Nebude to přímo k tomuto něčemu co autor napsal,ale,přečetl jsem si několik jeho posledních výtvorů.Takovej samonasírácí týpek,řekl bych.Jako lítá to z něho,hlavně o té okupaci.Vadilo mi jak TV Nova vytvořila Hvězdnou pěchotu z neúspěšných v nějaké soutěži a pak to vysílala furt dokola,hlavně mi bylo líto Aničky dajdou.Dělat si srandu z postižených...

3 3
možnosti
EH

Já bych v tom nehledala nálepky (neomarxismus), ale spíš snahu ustupovat řvounům. Každý, kdo dělal se zákazníky, se přizná, že spíš vyhověl hlasitému a arogantnímu člověku, aby se ho zbavil. A my tu máme řvoucí menšinu a tichou většinu. Dokud nezačne řvát většina, bude se ustupovat hlasité menšině. V tom výkupu vepřínu taky vidím jenom ústupek ve stylu "ať už máme od nich pokoj".

14 1
možnosti

Mě by zajímalo, mezi jaký druh marxistů by se zařadil autor sám.

7 15
možnosti
Foto

vám jednou z toho neomarxismu jednou přeskočí

12 12
možnosti

Pravidelná dávka frustrace a nenávisti....ale jestli vám to psychicky pomáhá, proč ne...spíš ale ne...:-P

7 12
možnosti
Foto

Frustrace a nenávist? Frustrace z čeho a nenávist k čemu, Ševčíku? Jsou to jen tvoje prázdné floskule, nic jiného.

Autor má pravdu. Západní Evropa si kope hrob, do kterého nás strhne s sebou

21 5
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik