Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Super :) Nepodáš ruku, můžeš být vrah. Tomu říkám dedukce. Víte, moje rodina pochází ze Slovenska, z malé vesnice. A budete se divit, tam jak někdo není katolík... tak svatba vůbec nepřichází v úvahu. Nepřijde Vám to nebezpečné?

13 26
možnosti
TJ

Mně ten článek přijde zajímavý celý. Například by mě zajímalo:

- Proč se ten výzkum ptá na "moc Židů ve světě" tak návodně, a když už se ptá, proč neexistuje srovnávací skupina respondentů

- Proč vlastně tedy ta srovnávací skupina respondentů neexistuje tak nějak vůbec (jistě, já vím, je to článek o muslimech, ale když chci z nějakých čísel něco vyvozovat, musím znát kontext, jinak si je můžu stejně dobře vytáhnout z klobouku) a přijde mě to levněji.

- Proč se ten výzkum ptá na "legraci z islámu", aniž by se zároveň ptal na legraci z křesťanství, resp. proč se neptá na legraci z náboženství (když tedy konstatuje, že formálně rovnost náboženství uznávají).

... a mnohé další. Vzhledem k tomu blogu by mě pak zajímalo, jestli pan Mikulášek vychází pouze z Parlamentních listů, nebo i z onoho původního článku. Připadá mi totiž poměrně odvážné psát blog o hrozbě islamizace tam, kde čísla snad u všech otázek u druhé generace dokládají to, že je ve své víře vlažnější než "otcové zakladatelé".

9 11
možnosti
JS

Zhodnotil jste to velice přesně a názorně. Děkuji.

8 0
možnosti
DK

To zas nejsou tak spatne vysledky...osobne jsem cekal o neco horsi...podle vyjadreni nemeckych urednic a ucitelek, je situace v Nemecku o dost horsi. Kazdopadne nechapu ty, kteri prohlasuji neco o tom, ze vetsina muslimskych imigrantu je bezproblemova...to neni pravda ani omylem.

19 0
možnosti
VV

Pane Kronere, kolik nemeckych urednic a ucitelek znate?

1 11
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik