Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

To je ale hloupy. Pouzijte slovo feministka a uspech zarucen. Rv

1 0
možnosti
VP

;-D;-D dobrej fór R^ ale ti natvrdlejší podemnou to vzali vážně ;-D

1 3
možnosti
DV

D24a83v23i47d 67V41l32k

13. 5. 2017 18:42

To není fór.To on dehonestuje a zesměšňuje.Zajímal by mne přínos autora pro naši společnost.

5 2
možnosti
VV

Mohu vam jen doporucit, sup kupte letenku a vydejte se do toho Japonska. Vypada to, ze o nem vubec, ale vubec nic nevite.

3 0
možnosti
JL

To už je pod veškerou kritiku.

3 0
možnosti
ZB

Tak jste onálepkoval kde koho,"spravedlivě" jste se rozhořčil a nezastíráte,že jste hloupý....tedy vše stejné jako každý den,to už je dost nuda,ne...?

4 1
možnosti
JF

J58a89r36d46a 61F18i67š43e60r

13. 5. 2017 14:02

Pánbůh mě netrestej, ale vy jste se narodil nejen slepý, ale i hloupý...

5 2
možnosti
VK

Mám pocit pane autore, že trpíte nějakou deprivací. Neberte to jako urážku, ale jako podnět k zamyšlení.

6 0
možnosti
Foto

vy už také máte dost8-o

6 0
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik