Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O88t94a 24K51i69n32c

19. 4. 2017 22:51

Já bych to nechal Francouzům, ať se rozhodnou dle své vůle.

0 0
možnosti

teda, dal jsem to fakt az do konce, protoze jsem nechtel byt oznacen za kritika, co necte a p.ndá... a konecne to mam za sebou

dlouho jsem se u vas nezastavil, az ted a porad dobry. fakt dobry. tepete do vsech tech neduhu a nastavujete nemilosrdne zrcadlo cele spolecnosti. jen me tak napada: zahnivajici stojate vody, tak jak je popisujete ve Vasem headlinu, by vonely po makronkach, nesmrdely by jako ty bahnaky, ktere obcas mijime v Cesku. Headline bych teda predelal

ale jinak: piste dal - Vase texty, prirovnani a styl jsou opravdu ojedinele

nenechte se zastavit - zpatky ni krok!

1 0
možnosti

Souhlas, karma. Tedy, až na ten "čerství vzduch" v perexu.

0 0
možnosti

to by mi vadilo fakt uplne nejmin, s radosti jsem tuhle hruzu prehledl

0 0
možnosti

Proc ptacka zavirat do klicky? Otrhejte mu jen peri, venku je zima a on se vam sam rad na hrejiva prsa privine....

0 0
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik