Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

V burce jsem v Česku viděla jen velkoprostorovou Janu Volfovou, jinak muslimky u nás nosí většinou hidžáb (šátek) nebo čádor (dlouhý splývavý oděv nezakrývající obličej), a to jsem u nás potkala za posledních deset let muslimek dost. Dokonce jsem v Ikea na Černém mostě nakupovala vedle mladé nevidomé muslimky s miminkem, která měla na sobě čádor vínové barvy, který zřejmě upozorňoval okolí na její handicap.

Proč by se mělo u nás zakazovat něco, co se tu vůbec nevyskytuje? Podle stejné logiky by se u nás mohl zakázat i lov velryb!

Ženy v burce jsem ale viděla v Ženevě, kde byly obletované a hýčkané v nejdražších klenotnictvích. Takže si myslím, že Švýcaři burky asi nezakážou.

4 0
možnosti
JB

J75a27n 94B84u11r80d34a

1. 4. 2017 15:27

Kdybych dostal desetikorunu za každou burku, kterou jsem v ČR kdy viděl, mám bez pětikoruny na Pribináček; a to jen proto, že jsem byl na jednom karnevale.

4 3
možnosti
PV

No asi se pohybujete na nespravnych mistech.Ja jich vi del v Brne,Praze A to neuvadim Teplice .To by bylo noseni Burdu do jedlickarny.

1 1
možnosti
ZB

Jak to děláte,že to co sepisujete je čím dál hloupější?Sice chápu,že Vy sám nevidíte,tak se alespon někoho zeptejte,Česko opravdu není plné žen v burkách.Já osobně jsem zatím viděl jenom jednu,v Praze při přestupu na Hlavním nádraží.Tohle je opravdu to poslední,co je třeba řešit...ta analogie s rokem 1938 nebo 1968 je opravdu ubohost a vrchol hlouposti.To je opravdu smutné venku začíná jako,je krásný den a Vy sepisujete takové slinty....

10 5
možnosti
RC

SOuhlas, ja v Praze jeste zadnou nevidel. Podobne, jako kdyby chtel nekdo uzakonit, co delat s pousti..... Ty u nas taky nejsou.

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS