Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Hatefree znamena bez nenavisti.

0 1
možnosti
TP

T38o64m41á28š 74P30í21c75l

21. 3. 2017 15:27

A co zvýšit Hatefree Culture příspěvek z 30 000 000 třeba na 3 000 000 000? Nepomohlo by to v zastavení těchto opovrženíhodných xenofobních tendencí? ;-D

1 0
možnosti
ON

O42n16d33ř46e56j 51N14ý46č

21. 3. 2017 12:58

Zase špatně. Není to spíš naopak že neustále strašení z uprchlíků udělalo z lídí xenofoby?

2 0
možnosti
TP

T34o76m23á69š 39P74í59c65l

21. 3. 2017 15:31

To pochybuji. Lidé přece vědí, že všechny ty zprávy ze Švédska, Británie, Německa, Francie, Nizozemí či Rakouska jsou vymyšlené, neděje se tam žádné zabíjení ani znásilňování, ba ani obtěžování či krádeže, natož pak nějaké výhrůžky či no-go zóny. Muslimové jsou tam integrovaní a hodní, stejně jako u nás Alrawi, Abbás, Sáňka, Shanaáh či Větrovec. Ty kořeny je třeba hledat jinde. Cítím za tím výzkumem Putina, možná i Trumpa... ;-D

3 1
možnosti
Foto

RvRvRv Kde jste přišel na to, že Trupm je sexista, rasista, islamofob a ruský agent.???

0 0
možnosti
AM

Já se o islám zajímám víc jak deset let, již 15 let zpátky jsem dobrovolně navštívil brněnskou mešitu, abych si udělal obrázek o našich "skvěle integrovaných" muslimech. Dověděl jsem se od tamějších duchovních, že kamenování za cizoložství je součást jejich víry, že to tak zjevil Alláh, a tudíž na tom nelze nic měnit. To mi úplně stačilo, abych pochopil, že islamizaci České republiky za žádnou cenu! Nebo když jsem byl na konferenci v Istanbulu (srpen 2005), vzali nás na výlet po městě, v busu chybělo pár míst na sezení..., a koho myslíte, že posadili na podlahu? Ženy z turecké skupiny!!! Ani jeden gentleman, který by stoupl a pustil některou z děvčat sednout! Já jsem to chtěl udělat, byl jsem hodně naštvaný, ale nakonec mě ukecali, ať jsem potichu, aby se ještě nevyvolal konflikt, což bylo rozumné..., ale udělalo to na mě silně negativní dojem. A to byl "moderní" Istanbul, žádný východoturecký venkov!!! Jestli jsem proto podle některých mých oponentů dement, tak mě to nemůže urazit, ať si každý udělá vlastní názor. :-) Samozřejmě že existují i skutečně moderní lidé, kteří v podstatě vyznávají naše hodnoty, a zároveň se pokládají za muslimy, proti těm nemám naprosto nic, ale těch je jen zanedbatelná menšina! Např. jeden takový zde rovněž bloguje - pan Hatem Berrezouga, kterého si nesmírně vážím, jen víc takových jako on! Další našinec, etnický Kurd, pan Uzunoglu, toho si také velmi vážím, ovšem tam úplně nevím, jak je to s jeho deklarovaným náboženstvím, ale hodnotově je prozápadní.

3 1
možnosti
AM

No jestli říkáte sebezáchovnému pudu "demence", tak vám to neberu, ale já věci nazývám pravými jmény. :-)

0 0
možnosti

OK, a nebude to spíš tím, že v každém národě je víc než polovina dementů a blbců?(jak říkal Zeman?)

3 3
možnosti
Foto

Ano! R^

(Ze zpráv nejpovolanějších z odkazu v článku) :

"Migraci ze zemí mimo EU hodnotí pozitivně 14 procent Čechů"! 8-o

To naprosto skvělá sluneční zpráva! Je totiž vidět, že "nexenofobní zdroje tady u nás stále jsou" a v případě potřeby se určitě stále najde dostatek dobrovolníků (pravděpodobně hlavně v Praze!), kteří zajisté rádi (a s pozitivním naladěním) osobně poskytnou Africkým muslimským přistěhovalcům své vlastní domovy, ženy a dcery, peníze, stravu (pochopitelně halal) a sami nakonec zřejmě ochotně konvertují k islámu!

Bylo by dobré udělat jmenovité seznamy těchto dobrovolníků a pak o nich natočit a odvysílat televizní dokument s názvem "Galerie elity našeho národa!" Rv :-P

12 8
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik