Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

Podobné nářky už jsem slyšel u Případů Grosse, Ratha....vždycky se najde někdo kdo se lumpa zastává

7 0
možnosti
Foto

Snad jen, že těch případů by bylo nejméně dvanáct do tuctu. A prakticky ve všech partají. Ovšem vzpomínají se toliko u těch, u kterých se to zrovna hodí;-)

2 0
možnosti
Foto

Nikoli, jen jeden z názorů konkret. člověka. O hlouposti lze mluvit. U leckoho, ovšem ve zcela jiných souvislostech. A především u těch, kterým tyto souvislosti vadí, tedy, pokud jsou schopni je vůbec postřehnout, natož chápat.

1 6
možnosti
VK

Vy jste členem ČSSD? Z blogu vyplývá, že jste Babiše přinejmenším nevlastní syn.

8 5
možnosti
MN

Jako plátci daně mně vadí, že za mé peníze 200 poslanců řeší jakási podezření, která by měly dávno řešit orgány činné v trestním řízení. Pokud Babiš udělal něco protizákonného, tak ať to řeší soud a poslanecká sněmovna ať se stará o co má, jsou to zaměstnanci lidu.

Všem antibabišům tady: NE, Babišova hnízda a Babišovy dluhopisy mě nezajímají.

Pokud Babiš chytrácky využil nedokonalostí zákonů v minulosti, tak určitě nebyl sám. Jsem přesvědčena, že například i sám Kalousek je napakovaný těmi korunovými dluhopisy.

8 7
možnosti
ON

Chápu Kalousek může za vše špatné. Jenom nějak nikdo nepřišel co měl ukrást a na čem se napakoval ale všichni přece vědí že krade.

8 3
možnosti
JS

to je myšleno vážně?

5 2
možnosti
VV

Zkuste si projet pár autorových blogů a seznáte, že ano.

4 1
možnosti
ON

Síla. Vás nezajímá kdo si co nakradl. Za pár měsíců očekávám od vás výtvor mě nezajímá jestli vyvraždil celou svou rodinu ale co dělá pro voliče.

11 6
možnosti
ZK

Mám si to přeložit jako výzvu: klidně kraďte ve velkém, ale taky nám z toho občas něco oddrobte, pane Babiši?

18 3
možnosti
MN

Nikdo zatím Babišovi neprokázal, že něco ukradl, ani v malém, ani ve velkém. Tak co tady šíříte neprokázané informace?

Je mi špatně z toho stáda, které prokazuje Pavlovův reflex a při slově "Babiš" nebo "Zeman" začne automaticky bečet zcela bez ohledu na to, o čem se mluví.

4 11
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik