Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milý Adame,

nejsi sám, kdo si plete pojmy. Nevím, co ti tvoji neomarxisté mají společného s marxismem. Co se týká potrhlosti jmenovaných "neomarxistů", pak by se mezi ně musela zařadit i "královna EU" kancléřka Merkelová se svým multikulturalismem a protestantskou interpretací Kristova poselství.

To Ti vzkazuji já, marxista a samozřejmě i ateista.

0 0
možnosti
PS

Neomarxismus není fantóm dneška, ale trpká realita. Pozná se snadno. Chovají se pořád stejně. Jediná pravda, snaha podle ní vést a přetvářet lidi a ty, kteří si hodlají udržet svobodný a odlišný názor jsou největší nepřátele - tedy pro ty neomarxisty. I když se zaklínají demokracii, maji mnohem blíž k totalitnímu bolševismu nebo nacismu. A taky se tak chovají.

4 2
možnosti
VV

Kdyz uberete to neo, muzete mit pravdu.

Vetsina autoru jako vy v nem totizbyla vychovana.

0 4
možnosti
KM

K23a80r25e39l 21M38a46s64e69k

12. 2. 2017 17:44

Už jsem se tu dnes dost pobavil a poučil, a už mám jenom jednu prostou otázku. Kolik znají zdejší diskutéři neomarxistů, kteří chtějí "rozdrtit všechny zdroje soudržnosti v západní společnosti: náboženství, rodinu, národ, rasu a kulturu", jak je definuje níže pan Kindl?

2 2
možnosti

jednoho - vás - jsem právě poznal.

4 1
možnosti
JL

A na potoce podle skal,

červený bedrník, zatleskal

Nevesely truchlivy

jsou ty vodní kraje,

kde si v trávě pod leknínem

rybka s rybkou hraje.

Tu slunéčko nezahřívá,

větřík nezavěje:

chladno, ticho -

jako žel v srdci bez naděje.

2 1
možnosti

zkusil jsem to přečíst, ale u sluníčkového ředitele jsem skončil. Možná by to, Adame, chtělo míň škatulek. Snad ten svět pak bude pro Vás pochopitelnější.

"nikoli nějaké ovládané „sluníčkovým“ ředitelem!

4 1
možnosti
MD

Jinak pouhy latentni souhlas se, diky (uzasnym) prispivatelum do diskuse, timto stava viditelnym. Dobry clanek.

5 5
možnosti
DV

D75a51v10i33d 26V48l90k

12. 2. 2017 13:29

A nejvíc je když proti neomarxismu brojí člen ČSSD.;-D;-D;-D

9 1
možnosti

i člen čssd je člověk. Sice můj třídní nepřítel, ale člověk. Pokud prohraje volny a půjde od válu bez hloupých řečí je to dokonce fajn člověk.

3 0
možnosti
PK

P88a50v38e90l 32K70r12á79l

12. 2. 2017 13:26

Hlavně onálepkovat každého,kdo má jiný názor,to je důležité,jinak snůška keců a triviální neznalostRvTakhle přesně se vyjadřovali kovaní soudruzi ;-D

11 0
možnosti

kdyby se takhle vyjadřovali kovaní soudruzi, mohli být ještě u moci.

2 2
možnosti
  • Počet článků 497
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
Jmenuji se Adam Mikulášek, jsem od narození nevidomý, již od dětství se zajímám o dění v této zemi i ve světě a vzdělávám se v oblastech politiky, historie, ekonomie a psychologie. Od června 2010 jsem členem Čssd a snažím se prosazovat tematiku zdravotně postižených, dlouhodobě nemocných, větší účast občanů na rozhodování a demokratizační procesy v této straně.

Seznam rubrik