Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky se pridavam na stranu tech, kteri si mysli, ze je to krok vedle.Jedna z poslednich platforem, kde muzeme cist (dle poslednich zkusenosti reativne) ruznorode spektrum nazoru. A mozna to nebude trvat dlouho (viz pocatky cenzury ze strany ministerstva vnitra). Pisme, dokud muzeme.

0 0
možnosti

Nicmene samozrejme respektuji Vase rozhodnuti. Mejte se fajn!

0 0
možnosti

Nechci do toho panu Hewlitovi kecat, ale podle mě jsou na tom škodní hlavně jeho čtenáři, kterých není zrovna málo. Já se k ním řadím. Je to škoda...

0 0
možnosti

Víte, já to vím, kdo je škodný, ale pokud se musím při psaní bát, a přemýšlet o něco více než za hranice svých myšlenek, to jest, jestli mi tohle uveřejní a tohle ne, je to jako bych jel tramvají a každý metr přemýšlel o tom, že teď určitě nabourám, to nejde. Já s některými praktikamiu tady na blogu nesouhlasím, neměl by se plést rodinný zájem a třeba i vlastní politika před profesionalitou, a proto si dávám pohov. Moje blogy by nebyly upřímné, a něco takového čtenářům nedám.

2 0
možnosti
Foto

H61a38n68a 60V72l12k96o31v59á

2. 12. 2016 20:59

Nevěděla jsem o gestu pana Hewlita a chtěla mu mailem vyjádřit podporu - diskusi neotevřel. Naprosto se s ním ztotožňuji a mail nešel odeslat - tak tedy touto cestouR^

7 0
možnosti

Mně se spojení e-mailem podařilo.

1 0
možnosti

Škoda pana Hewlita i dalších.

Ale horší by blylo, kdyby to tady vzdali Bangovi:-)

2 0
možnosti

Pravidelně jsem pana Hewlita nečetl, ale když se do něj tak trefují pánové Kopřiva, Rzyman...určitě byl dobrej:-)

6 0
možnosti

Jste rozhodnut psát pravdivě ? Tak se toho držte a pravdivě pište.

A nenamlouvejte si, že naši zemi pomůže vaše psaní lži typu "zákaz (lživých) ruských webů je totéž jako někdejší rušení Svobodné Evropy".

Docela často tu tlačíte názory, které škodí naší zemi, proti našim spojeneckým svazkům, bezpečnosti i demokracii.EUEU[>-][>-]

4 6
možnosti

Jestli tenhle komentář byl na mě, doporučuji klid, uvařte si čaj, do něj si dejte trochu bylliného likéru a držte se v teple.

1 0
možnosti

Na panu Hewlitovi, resp. jeho blogu mě pobavilo, že: diskusi neotvírám, ale jinde diskutovat budu (a přitom se podivuje nad údajnou cenzurou).

Horší bylo, když odešel ČT maniak Pepik Havránek. To se mi zhroutil svět, ale už se pomalu vrací. Comeback slaví další hvězdy jako Lea Šofránek Vojteková nebo Beata Krusič (ta od Ratha). Takže to je důkaz, že nic není věčné. Kdyby se Hewlitovy hozené rukavice chytil třeba s.a. Hermanek alias Ševěček....Ale na Vánoce je ještě brzy.:-)

3 13
možnosti
Foto

Vyjádřím se jen k tomu prvnímu odstavci.R^ale i to jsou pravidla, že pokud někdo kníká o ukončení... na blog to nepatří...zkrátka pravidlo... pokud vím. Chytré slovo ,,na rok,,:-/

3 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS