Jsem bisexuál a odmítám LGBT aktivizmus

Proč? Pochopil jsem, že homo-aktivistům nejde o tolerantní soužití, ale o vynucení si práv, jež ohrožují institut rodiny a mravní vývoj dětí. A já odmítám ve jménu jiné orientace ubližovat dětem a podporovat úpadek společnosti!

Žiju v hetero-vztahu. Ovšem i kdybych žil s gayem, plně by mi postačovalo registrované partnerství bez adopcí, jsem si totiž vědom toho, že práva dítěte mají přednost před právem na dítě. Navíc, já sám jsem moc rád, že znám své biologické rodiče a že jsem nebyl vychováván třeba dvěma „tatínky“, bez skutečné mateřské lásky!

Dříve, když jsem ještě nepochopil, jak politicko-korektnická propaganda zašla daleko, říkal jsem si – no když výchova dětí homosexuálními páry neškodí tam, kde se již nějakou dobu praktikuje, tak proč by to měl být problém u nás? Jenže…, migrační krize a s ní spojená sluníčková ofenziva proti všemu tradičnímu a štvanice proti tzv. „xenofobům“, „homofobům“ či „sexistům“…, a hlavně přitvrzení politické korektnosti v médiích mi „otevřelo oči“.

Začal jsem se ptát: když se lže o migraci a zamlčují se zločiny nepřizpůsobivé části přistěhovalců…,

Německá média během migrační krize držela vládní linii, tvrdí studie

když byla Pavlína Nytrová vyštvána ze strany za její přesvědčení, že mezi homosexuály je údajně více pedofilů…, tak jsem došel k názoru, že na západě, kde již tohle mají nejmíň dvacet let, se ani o homo-adopcích neinformuje objektivně a nezaujatě, ale vybírají se převážně argumenty pro, a naopak protiargumenty tradicionalistů jsou cíleně ostouzeny, haněny a zesměšňovány. Takže už nevěřím pohádce o tom, že je jedno, zda má dítě tátu a mámu, dva táty, dvě mámy…, nebo tři táty a čtyři mámy.

Pedofilové Pavlíny Nytrové rozpoutali boj o svobodu slova v ČSSD. Homosexuálové mají zastání dost, kolegyni nevyloučíme, říká Foldyna

A tady narážím na další nebezpečí: jestliže se zpochybní, že rodina = otec, matka a dítě, proč by podobní neomarxističtí aktivisté, kteří horují za stejnopohlavní „rodiny“, časem nemohli zpochybnit i to, že manželství tvoří „jen“ dva lidé? Nedávno jsem četl, že v Kolumbii uzavřeli registrované partnerství tři homosexuálové. Takže…, když mohou tři homosexuálové, tak proč diskriminovat vyznavače polygamie? Proč ne muž a dvě ženy nebo žena a dva muži?

V Kolumbii se registrovali do jednoho svazku tři homosexuálové

A máme tu mnohoženství jak vyšité. Ovšem tím to nekončí, hlasatelé morálního rozvratu, a tedy rozložení společnosti, jdou ještě dál!

Zákaz sňatků dětí může dívkám ublížit, tvrdí německá ministryně

A k čemu to povede? Lidé ztratí pevné hodnotové ukotvení, které je sjednocovalo, ať už na úrovni rodiny, národa či kultury/civilizace…, takže vznikne odcizená, atomizovaná, zbabělá a zpohodlnělá společnost, jejímž jediným „bohem“ zůstane touha po uspokojení svých požitků.

A na této sebevraždě západní moderní civilizace se striktně a nekompromisně odmítám podílet, orientace neorientace!

Za „buznu“ do basy? Pelikán chce nadávky gayům trestat

Pokud si dobře vzpomínám, tak tento šílený „náhubek“ přivítali i organizátoři Prague pride, což mě definitivně těmto aktivistům odcizilo.

A nakonec jedna optimistická zpráva, kterou „tradiční“ média bohužel opomíjejí:

Prague Pride: o konfrontační aktivismus místo soužití nestojí ani členové LGBT komunity

 

Autor: Adam Mikulášek | neděle 13.8.2017 15:46 | karma článku: 42,05 | přečteno: 3967x